طنز

سلام دوباره بعد از چند روز اومدم با دست پر هم اومدم 

راستی ادامه مطلب فراموش نشه 

راستی نظرهم یادتون نره 

وقتی نظر نمیذارین من این شکلیم 

اما وقتی میزارین 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 بعضی آدما هستن که میشینن تو تاکسی (صندلی عقب - آخر) ، بعدش بد ترین جای ممکن قبل از مقصد میگن آقا پیاده میشم و بعد از اینکه دو نفر بخاطرش پیاده میشن ، بعد از کلی گشتن در جیب و کیفشان یک عدد 5 هزار تومنی درمیارن میدن به راننده!! اینجور آدما رو باید با پست پیشتاز فرستاد اون دنیا :| 

 

 

 

 

زنبوره اومده نزدیک دختر عمه م که 10 سالشه دختر عمه م برگشته میگه تورو خدا منو نیش نزن من محصولات شمارو خیلی دوست دارم! 

 

 

 

 


 

 

                                                                                                          narges

تو ایران٬ بیسکوییت رنگارنگ، آدامس موزی و چسب زخم خودشون به عنوان یه واحد پول به حساب میان :دی 

 

 

 

 

یه تفریح توپ توپ:

چندتا پیچ بخرید بعد برید شهربازی , وسیله ای رو سوار شید ، کنار یه ترسو بشینید بهتره وقتی وسیله شروع به حرکت کرد پیچ را از جیبت در بیار بگو نمیدونم از کجا وا شدن!

نکته: پیچ هر چه بزرگتر هیجان بیشتر :))


 

 

لذت بخش ترین تفریح بی خطری که تو زندگیم داشتم این بود که زنگه خونه خودمونو بزنم و در برم بعد بابام بیاد بیرون به خودش فحش بده منم پشت دیوار همسایه کر کر بهش بخندم!
خخخخخخخخ :))) 

 

 

 

 

 

بچه که بودیم یه سال واقعا یه سال طول می‌کشید!
لامصب بعضی وقتها هم دو سال
تموم که نمیشد
ولی الان یه سال یه ماه بیشتر طول نمی‌کشه!
دیگه فوق فوقش دو ماه
اصن یه وعضی شده 
 
 
 
 
 

با دوستم تو پاساژ افتاده بودیم دنبال یه دختره

هی محل نمی داد دوستم تو کفش بود

گفت بابا یه نگاه بنداز حالا شاید پسندیدی دلتو بردم سیندرلا

بعد کلی اصرار برگشت گفت

بابا من دوست دوست دخترتم شناختمت دوست ندارم رابطه شما به هم بخوره برو من بهش چیزی نمی گم

دوستم یه لحظه جا خورد دختره با یه پوزخندی گفت :

پس دوست دختر داری افتادی دنبال من؟ برو بچه جون , برو

دوستم :|

من :)) =)) 

 

 

 

 

 

اگر یکی بهتون گفت: "حیف نیست جوون به این خوبی..." بقیه شو گوش ندید

میخاد دری وری بگه شمام که حوصله ندارین 

 

 

 

 

 

خوب قرار شد نظر بدین، تو پست بعدی میخوام عکس بزارم 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد