من و منها

باید دنیا بسازم نه با دنیا بسازم.


پشت سرم راه نرو هدایتت نمی کنم ، جلویم راه نرو دنبالت نمیام ، کنارم راه بیا و دوست من باش.


هرچه بیشتر اوج بگیرم از نظر کسانی که معنی پرواز نمیفهمن، کوچکتر شدم.




                    


من فقط به دنبال اونی نیستم که باهاش زندگی کنم

بلکه دنبال اونی هستم که بدون اون نتونم زندگی کنم.



اگه خدا منو به لبه پراتگاه هدایت کنه به او اعتماد میکنم

چون یا من رو از پشت میگیره یا به من پرواز کردن یاد میده.



من از فردا نمی ترسم چون دیروز دیدم و امروز رو دوست دارم.



زانو نمی زنم حتی اگر آسمون کوتاهتر از من باشه



راه رسیدن به آرزوهام اینکه بهاشو به طور کامل بدم



من میدونم فانوس کوچیک می تونه کاری رو بکنه که

خورشید به اون بزرگی نمی تونه ،می تونه تو شب بتابه




sahel

نظرات 3 + ارسال نظر
MA`SOOMEH دوشنبه 24 مهر 1391 ساعت 19:20

سلام ساحل جون
معنی یه جملتو نفهمیدم:
زانو نمی زنم حتی اگر آسمون کوتاهتر از من باشه

سلام عزیزم منظورش این هست که هیچگاه دربرابر مشکلات تسلیم نمی شم

nazi چهارشنبه 26 مهر 1391 ساعت 18:41

ساحل عزیزم هر جملت یه دنیا حرف داره.میدونم میدونی.
میدونم تا همیشه حرفای جمله هات یادت نمیره.

'گیتی جمعه 5 آبان 1391 ساعت 08:54

ساحل جون متنهات واقعا عالیه وامیدوارم ازتک تکشون استفاده کنی.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد